Älska vädret!!

Shuu!

Älskar vädret som varit dom senaste dagarna, solit och värmt.. De är så jobbigt alla + mig då klagar på solen när det är varmt & klagar på vintern när det är kallt hahah svår att bestämma sig elle? :D
Idag var jag i skolan då såklart, Sen jag gick jag ut med filipa och michel, Ringde sandra men såklart "jag kan inte komma, är med min kompis kan inte lämna henne". Men till slut fick vi dom båda att träffa oss. Sen stack Sandras kompis hem och vi stack till sannegården och tog de lugnt. Sandra bad hennes andra kompisar komma, Emil, pelle, sten nåt sånt hette dom :D Vi satt o chilla lyssnade på musik o massa :) Till slut skulle filipa hem så jag, michel & sandra följde med henne men när vi kommit halv vägs kommer min kussin alexsandro, michael och paulo. Dom körde hem sandra o filipa och kom och mötte mig o michel. Sen åkte vi återigen till sannegård för att ta det lugnt. Skit kul var det sen åkte vi alla hem :D

Imorgon ska jag övningsköra igen då va.. Kommer gå så fail att det inte är sant!!! Nu ska jag kolla om jag hittar någon film jag vill titta på men här kommer bilder från idag :D


Sandra, Filipa & Michel

Sannegård :D

:)



jag :) Fast ser ut som en dvärg :O

igen :)

Kizomba - isabella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0