Chill dag :)

Hejsan:)

Idag vaknade jag runt elva tiden. Gick upp för att äta frukost och sen åka till backaplan:)
Åkte dit med min syster för att hon skulle till sjukhustet kolla upp hennes utslag som hon fått idag på morgonen :)
Dom sa att utslagen inte var något men hon hade något i axeln så nu ska hon helt plötsligt opereras.. Sen efter det gick jag och madde till affärer kollade runt. Runt 2 tiden kanske hämtade vår moster upp oss och vi åkte till våran mormor & morfar:) Där satt vi en stund och åt och fikade med tårta :)
Nu sitter jag här hemma och är utråkad, senare idag ska jag vara med filipa och michel och sen kanske övningsköra :) De va allt jag ville skriva ska nu titta på film har jag tänkt mig men vilken film har jag ingen aning om :D hajdåå<3

Daughtry - No suprise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0