Clash of the titans!

Hejsan!

Har inte gjort något specielt idag bara varit ute med dejan och tagit det lugnt :) Han rekomenderade Clash of titans till mig så gick hem och kollade på den och alldeles nyss slutade den :D Rekomenderar denna filmen till folk som tycker om filmer som handlar om krig, grekiska gudar och massa konstiga figurer :D Filmen som jag verkligen älskar är Last holiday skit bra film världens snyggaste och bästa skådespelare ( Queen latifah). Älskar henne seriöst och alla min kompisar ba hallå hon är tjock hon är mörkhyad megan fox ser mycket bättre ut hitoditt.. Stör mig på megan fox, Blir tillsammans med kändisar för att själv bli kändis, gör massa operationer för att få vara med i filmer man ba snälla.. Queen Latifah kanske är tjock/mullig och mörkhydad men OCH?! Hon ska ändå bli min fru om några år så de spelar ingen roll!!!! :D

 Imorgon då börjar jag klockan 09:05 och har svenska på morgonen.. kul -.- Sen har jag ARL, vad de står för har jag ingen aning om men vet iallafall att jag ska ha 6st omprov..;) Sen efter skolan då ska jag träffa sandra,filipa & kanske michel :) Det känns som att jag inte har träffat dom på evigheter!:O<3 Nu ska jag iallafall borsta tänderna och sova :) puss på skinkan :D

Här är bilder på Queen latifah (min fru) för er som inte vet/har sett henne förut :)






Daddy yankee - Que Tengo Que Hacer


Kommentarer
Postat av: F

När du är 40 så är hon typ död :)

2010-06-04 @ 00:01:56
Postat av: Mathias r

Ska gifta mig med henne när jag är 18år då är hon faktist 42!! sen när hon dör spelar ingen roll ska få behålla arvet :D

2010-06-05 @ 00:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0