Fredag!! :D

Hejsan!

Äntligen fredag!! fyfan va de ska bli skörnt att slippa skola i 2 dagar sen är jag ledig på tisdag, onsdag ska vår klass till askim badet och sen på torsdagen slutar jag skolan.. Somma lovet ska bli så jävla chill!! Är riktigt skoltrött och är så j*vla sur för att på måndag har jag 2prov och en inlämning men såklart glömde jag boken och papprena så japp IG blir de då va :(
Nästan under tiden jag var i skolan pratade jag med Helin i telefon haha riktigt längesen var det vi pratade & på Tisdagen nästa vecka åker hon till kurdistan.. Men ska åka till hennes skola på måndag och vara med henne en stund:) Ska kolla om jag lyckas göra en videoinlägg idag är inte säker men ska försöka:D Isånnafall blir det min första videoinlägg!! Kul ska de bli haha

Idag då ska jag träffa sandra, filipa och kanske michel skit kul kommer de bli hoppas jag :D & på lördag blir de övningskörning igen då va :) Sönda har ingen aning :)

Här ska ni få en bild på mig när mina förra klasskompisar klädde ut mig i 9:ans läger haha läskig säger jag bara!! :D


:D

Skrämmande va :D

:D


Kommentarer
Postat av: helin

Ja kom på måndag !

Snygg du är som tjej HAHAHA

2010-06-05 @ 00:08:07
Postat av: Mahias

Klart jag kommer & klart att jag är snygg som tjej ;O

2010-06-05 @ 00:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0