Fyfan!!

Hejsan!

Är så j*vla sur att det inte är sant.. Hadde det jätte roligt i skolan efter som vi slutade ungefär vid ett, Vi hade prov istället för kök så fick sluta tidigare :D Sen så ringer min kompis kille o hotar mig för att vi har sms:at med varandra jag ba snälla någon blev ju "SÅ" rädd haha töntigt var det killen är 18-19år och hotar yngre folk snälla hatar falska personer så mycket at de inte är sant!! Men iallafall Grattis till min syster som tog körkortet idag, Madde du kör "jätte" bra :D Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra det är ju skit fint väder kanske ut med kompisar elelr hem till kussiner. Det får ni iallafall reda på sen =) Imorgon då har jag kök.. Och vi ska laga mat till gäster hahah skit kul :D Men aja nu ksa jag gå o vila en stund känns som att det kommer bli en lång dag idag :D


Michels födelsedag förra året :D Jag i brun,vit svart rutig tröja:D

Rihanna - rude boy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0