Mina händer luktar fisk!!!!

hejsan:)

Idag vaknade jag 06:40 och tänkte.. Orkar jag verkligen gå till skolan idag? hjärnan sa nej men hjärtat sa ja!! :D
Nä men gick till skolan tänkte att det är ändå sista gången vi har kök för sen har vi sommar lov:D Nä men när jag sitter i skolan då fick jag o andreas reda på att vi ska Filea Lax jag ba okej det är ju inte specielt svår?! Tills jag fick se fisken abooow skit stor fisk hahaha trodde den var runt 15-20cm men nej mycket större haha Och nu mina händer stinker fisk har tvättat dom 500gånger med 500 olika tvål ändå stananr så klart den "goa" lukten kvar-.- Haha men idag ska jag inte göra något specielt,vara ute och ta det lugnt bara tror jag :D Aja fler inlägg blir de senare :) Nu ska jag gå och tvätta händerna igen -.- hejssvejs:)


Jag med kockkläder :D

Jag igen  :D

Laxen jag fick filea -.-

Igen hahaha


Akon - Oh africa

Kommentarer
Postat av: Anonym

du ska bli min hemma fru <3 :D

2010-06-03 @ 15:19:20
URL: http://www.nattstad.se/absolutsh
Postat av: Mathias

asså hahahaha

2010-06-03 @ 15:29:57
Postat av: Sandra

hahha naaaw så söt, du får komme & laga fick åt migg!!

2010-06-03 @ 21:26:36
Postat av: Mathias

Bara sig var och när så komemr jag!!:D

2010-06-03 @ 22:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0