Sjukt söta!!

Hejsan!:)

Idag åkte jag till mina kussiner som sakt. Vi satt ute på gården och fikade tills dom släppte ut sina två hund valpar.. Då var de inget sittande, såklart springer hundarna ifrån mig o jga fick jaga dom sjuk söta var dom också!! ville bara stoppa dom i fickan och springa iväg med dom haha Nä men fyfan sen springer hundarna och gömmer sig bakom plankor o skit så fick krypa under att få ut dom. Mina kussiner är nog beroenda av hundar dom har kanske 7st eller nått men skit söta! Dom har också en sån mops HAHAH Efter jag suttit där och lekt med hundarna åkte jag hem och gick ut med dejan lite.. Fick hålla på att döda alla j*vla myggor.. Fyfan va jag hatar dom!!!
Men iallafalla här kommer några bilder på hundvalparna :D


:)

:)

:)

:)

:)

Demarco - She can't wait


Kommentarer
Postat av: sandra

OMG FAN VAD SÖÖÖÖÖÖTA!

2010-06-03 @ 21:27:30
Postat av: Mathias

Eller hur :O

2010-06-03 @ 22:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0