Sorry..

Hejsan:)

Förlåt kom hem ganska sent igår så jag orkade inte sitta vid datorn och skriva ett inlägg..
men igår då så var jag med filipa och dejan, Vi gick runt, gungade, tjuvringde folk och sen gick vi hem till mig hahaha mobbade är vi :D Hemma hos mig då spelade vi the sims 2 och gjorde människorna som liknade våra kompisar :D Idag då ska jag träffa Helin och Nila :) Vi ska sitta ute o chilla :) Sen kanske jag ska övningsköra de blev inget igår eftersom mina föräldrar var någonstans och grillade med sina kompisar haha tragiskt.. Men nu ska jag iallafall fixa mig snabbt sen gå ut skriver senare idag :) byebye!

Bilder från igår :)


Jag & Filipa :)

Hade tråkigt så de fick bli kort på mina skor :D

Jag:)

Jesse Matador - Allez ola olé (Chipmunks)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0