Svar på frågor :D

1.Var bor du?

Svar: Jag bor i göteborg, Hisingen! :)

2.Är du singel?

Svar: Ja det är jag..

3.Hur gammal är du?

Svar: 16år, 17 i december :)

4.Har du varit i stockholm någon gång?

Svar: En gång för ungefär 2år sedan :)

5.Om du skulle få välja en av all bloggare att kunna bli tillsammans med, vem skulle du välja?

Svar: Hmm.. som jag sakt innan på ett inlägg så läser jag bara 2-3 bloggar så har ingen aning :)

6.Såg att du har en tattuering på armen hur många tattueringar & piercingar har du? Och hur gammal var du när du gjorde dom?

Svar: Har en piercing, i tungan, den gjorde jag för inte alls länge sen kanske 4 månader sen :) Har två tattueringar. Den första där det står mitt efternamn gjorde jag när jag var 14år och den andra som är en ros som brinner gjorde jag när jag var 15år :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0