yao..

Shuu =)

Vilandet gick inte specielt bra haha låg bara ner och tänkte.. Tror faktist att det blir mina kussiner idag orkar inte med något annat! Det känns nästan som att det är en söndag, då man har skit tråkigt, inte orkar göra någonting..
Men bara för de ska jag bli hyper, på något sätt hur vet jag inte hahha älskar när jag är sån, När jag beter mig som en två åring inte skäms hopapr omkring, sjunger, danser och skiter i vad folk ska tycka :D Och vet ni vad.. Jag är sugen på choklad!!! HAHAH helt onödigt att skriva men jag är faktist det och det är inte ofta! Glass därimot fyfan vad gott kan äta det varje dag, hela tiden :D Jao iallafall i morgon vet jag faktist inte vad jag ska göra -.- Tycker ni inte att det verkar som jag har den tråkigaste livet någon sin? :D Men tro mig jag har inte det så tråkigt haha På fredag ska jag träffa Sandra & Filipa kanske michel kommer också :D

Ställ järna frågor så lägger jag upp svaren senare idag, skulle vara jättekul :)


Haha jag i danmark..

Lucenzo - Dame reggaeton


Kommentarer
Postat av: christopher l

Var bor du?

2010-06-02 @ 16:57:13
Postat av: Rita

Hej!

Är du singel? Hur gammal är du? Har du varit i stockholm någon gång?

kram Rita

2010-06-02 @ 17:21:56
URL: http://matchmaking.blogg.se/
Postat av: emelie

HAHAHAHAHA elak du är!!!

2010-06-02 @ 20:09:58
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/
Postat av: claudia

Om du skulle få välja en av all bloggare att kunna bli tillsammans med, vem skulle du välja?

2010-06-02 @ 20:39:13
URL: http://claud.blogg.se/
Postat av: Grevinnan

Såg att du har en tattuering på armen hur många tattueringar & piercingar har du? Och hur gammal var du när du gjorde dom?

Från en kvinnan som älskar tattueringar!

2010-06-02 @ 21:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0